hectorpulido
Hector Pulido
Barranquilla, Colombia

Third Clarke law; "Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic." I'm just a simple Mechatronic engineer, backend developer, #MachineLearning and #Gamedev lover, I have delusion of youtuber and now streamer, There is no challenge big enough not to try, My code will change the world some day.

CodersRank Score

What is this?

This represents your current experience. It calculates by analyzing your connected repositories. By measuring your skills by your code, we are creating the ranking, so you can know how good are you comparing to another developers and what you have to improve to be better

Information on how to increase score and ranking details you can find in this blog post.

544
CodersRank Rank
Top 2%
Top 10
C#
C#
Developer
Colombia
Top 50
Python
Python
Developer
Colombia
Top 5
Rust
Rust
Developer
Colombia
Highest experience points: 0 points,

0 activities in the last year

List your work history, including any contracts or internships
Platzi
Aug 2020 - Oct 2020 (2 months)
Remote
Desarrollador de back-end
Backend developer at platzi with django and postgresql
Django postgresql microservices docker linux
Finsocial
Feb 2019 - Jul 2020 (1 year 5 months)
Atlántico, Colombia
Senior software engineer
Desarrollador de software y web de distintos productos en el área financiera para clientes tan importantes como bancos
php python mysql docker
Autonomo
Jan 2017 - Feb 2019 (2 years 1 month)
Remote
Ingeniero de software freelance
Software development; Videogames and Backend
unity python data science

Add some compelling projects here to demonstrate your experience
Pytorch-like machine learning framework
Jan 2020 - Present
El sistema de autograd de entrenamiento es un kit de herramientas para crear redes neuronales con mucha facilidad, inspirada en pytorch, usa una serie de grafos dinámicos para hacer cálculos complejos (como el entrenamiento de una red neuronal) de manera muy sencilla.
CookLang
Feb 2018 - Mar 2019
Coocklang es un lenguaje de programación de juguete para C# hecha con el único propósito de crear el lenguaje de programación mas sencillo posible, tiene una estructura similar a Assembly (ASM) con varias capas añadidas.
Evolutionary Neural Networks on Unity For bots
Jul 2018 - Mar 2019
Este set de herramientas son útil para entrenar redes neuronales en videojuegos usando algoritmos genéticos en Unity, pueden crearse entornos que aprendan del jugador o aprendan de si mismo al interactuar con lo que le rodea, es una forma de llevar al siguiente nivel el desarrollo de bots para videojuegos.

This section lets you add any degrees or diplomas you have earned.
Universidad Autónoma del Caribe
Ingeniero Mecatronico, Ingeniería electrónica, robótica y mecatrónica
Dec 2013 - Dec 2018
Despliegue de microservicios en contenedores Docker
Mar 2019
Ingenieria de datos con Python
Apr 2019
Python programming track
Jul 2019

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